وبلاگ تخصصی موبایل

هر چی برنامه موبایل خواستی بیا تو

وبلاگ تخصصی موبایل

هر چی برنامه موبایل خواستی بیا تو

اغاز سخن

من قبلا در پرشین بلاگ سایت داشتم ومطالب زیادی انجا دارم که به علت زیادی اطلاعات و کمبود وقت من بهتر دیدم تا ادرس ان را به شما بدهم تا از ان استفاده لازم را ببری من سعی خودم را خواهم کر د تا اطلاعات مورد نیاز موبایل داران عزیز را فراهم اورم
ادرس سایت قبلی من:
http://iran-mobile.persianblog.com
نظرات 7 + ارسال نظر
نغمه باران یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:52 ب.ظ http://naghmeh-baran.blogsky.com

سلام...
تبریک میگم... امیدوارم که وبلاگی خوبی از آب در بیاد...

امین جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:07 ب.ظ

با سلام.
از تلاش شما قدردانی میکنم و تاسیس وبلاگ جدید را هم تبریک میگویم.
بنده چند وقتی است که از اطلاعات شما استفاده میکنم.میخواستم چند خواهش از شما داشته باشم. اول اینکه صفحه تان را اندکی کوچکتروکم حجمتر کنید تا کار خواندن آن راحتتر باشدو اطللاعات قدیمیتر هم میتوانند در آرشیو برای علاقه مندان در دسترس باشد.
دیگر اینکه اگر ممکن است رینگ تونهای ال جی را هم در وبلاگ بگنجانید و در مورد رینگتونهای wmf هم توضیحاتی بدهید.
متشکرم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ب.ظ

سجاد جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:08 ب.ظ http://sajjadalishahi4151.persianblog.com

با سلام اگه میشه اهنگ نازی جون از شهرام کاشانی و همچنین چند اهنگ باحال دیگر را برام بفرست. ممنون.

حسن شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:21 ق.ظ

سلام پدرام جون امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی.یه کاری کن که این اهنگها قابل دانلود شدن هم داشته باشه.متشکرم.

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:11 ق.ظ

امید چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ

تشکر ویژه از زحمات شما . اگه میشه لطف کنید آهنگ های بیشتری و کاملتر بگذارید . منظور از کاملتر اینه که یه آهنگ تا پایانش نت نویسی کنید .ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد