وبلاگ تخصصی موبایل

هر چی برنامه موبایل خواستی بیا تو

وبلاگ تخصصی موبایل

هر چی برنامه موبایل خواستی بیا تو

راهنمایی برای خرید گوشی

دوستان اگر کسی خواست گوشی بخره و احتیاج به راهنمایی داشت در قسمت نظرات بگه یا یک میل به من بزنه تا با کمال میل در حد توان راهنماییش کنم.امیدوارم از مطالب قبلی لذت ببرید.
نظرات 8 + ارسال نظر
سینا ارزانی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.gsmworld.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری یه سر به وبلاگ من هم بزن

میثم دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام من میثم هستم می خوام یک موبایل خوب و موبایلی که تا جند سال به توانم از اون راحت استفاده کنم و در کل کارایی بالایی داشته باشه (دوربین - usb ) و غیره رو داشته باشه و در ضمن یک موبایلی که قیمتش تا ۲۵۰ یا ۲۸۰ باشه
یا علی

حسن سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ

دادا سلام وبلاگت عالیه
گوشی تا ۴۰۰ تومان چی خوب؟
با تشکر حسن

ابلیس یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

من می خوام ان ۷۰ بخرم خوبه

علیرضا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ق.ظ

من میخام ۷۷۱۰ نوکیا را بخرم لطفا امکانات. معایب و محاسنش را برام توضیح بدهید

Abuzar شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ

با تشکر از راهنمایی که انجام می دهید

علی محمدی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام دوست عزیز من واقعا عاشق این وبلاگ هستم و تا جایی که در توانم باشه از شما تعریف و تبلیغ می کنم. خسته نباشید.
راستش من می خوام یه 6630 بخرم میشه راهنماییم کنید که خوبه یا نه.؟ و 1000 با ممنون.

estefan یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ

منم مثل بالاییها...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد